Şahin: Halep-Gaziantep arasında büyük fırsatlar var
Şahin: Halep-Gaziantep arasında büyük fırsatlar var Posted on 10 Haziran 2026 by Yusuf Arslan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, “Halep- Gaziantep , Halep- Şam , Suriye- Türkiye arasında çok büyük fırsatlar var. Bu fırsatları değerlendirmemiz ve çözüm üretmemiz lazım” dedi. “AA Kent Ekonomileri Zirvesi Gaziantep-Halep”, Anadolu Ajansının (AA) öncülüğünde, Gaziantep Valiliği koordinasyonu ile Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, Kalyon İnşaat ve SANKO holdinglerin katkısıyla Gaziantep Üniversitesi Mavera Kongre ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Şahin, zirvenin açılışında yaptığı konuşmada, Suriye ile ticari ilişkilerde önemli fırsatlar olduğunu ve bunların değerlendirilmesi gerektiğini ifade etti. Kendisinin de bir mühendis olduğunu hatırlatan Şahin, “Ölçmediğin hiçbir…